Google Cache အေၾကာင္းတစ္ခ်ိဳ႔

2:25 PM ---
             ကြ်န္ေတာ္ ျမန္မာနင္းဆုိဒ္ေတြမွာ စာမေရးျဖစ္တာလည္း နည္းနည္းေတာ႔ ၾကာေနျပီ ။ အေၾကာင္းမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင္႔ေပါ႔ဗ်ာ ။ ခုကြ်န္ေတာ္ အသုံးဝင္မယ္ထင္တဲ႔ Google Cached အေၾကာင္းကို နည္းနည္းေလာက္ေရးေပးခ်င္ပါတယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္ အတြက္ အသုံးဝင္ေနလုိ႔ပါဗ်ာ ။ ဒါနဲ႔ ေၾကညာ နည္းနည္းဝင္လုိက္ဦးမယ္ :)  ကြ်န္ေတာ္စာေတြတင္တာ ျမန္မာဆုိဒ္ေတြမွာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ တင္ျဖစ္ပါတယ္ ။ အဲလုိမ်ားတဲ႔ခါက်ေတာ႔ သိပ္ျပီးေတာ႔ မတင္ႏုိင္ေတာ႔ဘူး ။ ကြ်န္ေတာ္႔ဘေလာ႔ေလးမွာပဲ တင္ျဖစ္လုိက္တယ္ ။ အဲဒါေၾကာင္႔ ျမန္မာဆုိဒ္ေတြမွာ မတင္ျဖစ္ရင္ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္ဘေလာ႔ေလးမွာေတာ႔ အျမဲတမ္းပုံမွန္ေရးျဖစ္ပါေၾကာင္း ။  လာလည္ဖုိ႔ ဖိတ္ေခၚပါတယ္ဗ်ာ ။ 
 

            Cached က ဘယ္လုိ အသုံးဝင္တာလဲ ။
ကြ်န္ေတာ္ သုံးေနတာေတာ႔ ရွင္းရွင္းေလးပဲဗ်ာ ။ ကြ်န္ေတာ္႔ဘေလာ႔အေဟာင္းက စာေတြကို ျပန္ဖတ္လုိ႔ရတယ္ ။ ဘေလာ႔အေဟာင္းဆုိ႔တာ decembermgmg.co.cc ေပါ႔ ။ ခုက decembermgmg1992.co.cc ဂဏန္းပါတာပဲကြာတယ္ ။ အဲဒီဆုိဒ္ေဟာင္းက ဖ်က္ျပီးသားစာေတြကို ဖတ္လုိ႔ရတယ္ဗ်ာ ။ ဒီ Cached နဲ႔ေလဗ်ာ ။ ေနာက္တစ္ခုက ဆုိဒ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ သူနဲ႔ Sing Up လုပ္စရာမလုိပဲနဲ႔ ဝင္ဖတ္ႏုိင္ေၾကာင္းပါ ။ ခုေတာ႔ ဝက္ဆုိဒ္တစ္ခုခုမွ ဖ်က္ျပီးသားစာေတြကို ဖတ္လုိ႔ရေအာင္ လုပ္ႏုိင္စြမ္းရွိတဲ႔ Cached အေၾကာင္းကို လက္ေတြ႔စမ္းၾကည္႔ရေအာင္ ...... ။
 
      ပထမဆုံး ကြ်န္ေတာ္ဆုိဒ္အေဟာင္းက ဖ်က္ျပီးသား ပုိစ္႔ေတြကို Google မွာ ရွာလုိက္ပါတယ္ ။ ျပီးရင္ေတာ႔ အဲဒီစာကိုပဲ New tag ေတြနဲ႔ ႏွစ္ခုဖြင္႔လုိက္ပါ ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ သာမာန္ဖြင္႔ေနက်အတုိင္းဖြင္႔တာနဲ႔ Cached နဲ႔ ဖြင္႔တာနဲ႔ေပါ႔ဗ်ာ ။ စာသားေတြေပၚမွာ Right ကလင္ခ္႔နဲ႔ Open link in new tag ေပါ႔ ။ ပုံကို ၾကည္႔လုိက္ပါ ။
အဲဒီလုိမ်ိဳး ႏွစ္ခုဖြင္႔လုိက္တဲ႔ အခါမွာ ဒီလုိကြဲျပားျခားနားမႈေတြကို ေတြ႔ျမင္ရမွာပါ ။ ဒါက ေၾကြပါေစ အလြမ္းအိမ္ကို ဖြင္႔ထားတဲ႔ပုံ ။


ဒါက Cached ကို ဖြင္႔ထားတဲ႔ ပုံ ။ 
ပုံရဲ႔ ကြာျခားမႈေတြကို ေတြ႔ျမင္ရျပီမလား ။  ကြ်န္ေတာ္အထင္ Cached ဆုိတာ ပုိစ္႔တစ္ခုကို တင္ျပီးလုိက္ျပီ ဆုိကတည္းက အတုိင္းကို ၾကည္႔လုိ႔ရေအာင္ စြမ္းေဆာင္ႏုိင္တဲ႔ Google ရဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္တစ္ခုလုိ႔ပါ ။ ဒါက ကြ်န္ေတာ္အေတြးအျမင္သက္သက္သာ ။  ေနာက္တစ္ခု ထူးျခားခ်က္က ရွိေသးတယ္  Cached နဲ႔ ဖြင္႔ထားတဲ႔ စာမ်က္ႏွာအေပၚမွာ ဒီလုိ ပုံစံမ်ိဳးေတြပါပါတယ္ဗ်ာ ။ ပုံကို ၾကည္႔လုိက္ပါ ။

ဒါက အေရွ႔ပုိင္းကို ကို ရုိက္ထားတာ ။ ျပီးရင္ေနာက္တစ္ပုံကို ထပ္ၾကည္႔ပါဦး ....
current page ကိ ုနိပ္လုိက္တာနဲ႔ မူရင္းလင္ခ္႔ကို ေရာက္သြားမွာပါ ။ ေစာေစာက အလြမ္းအိမ္ ေၾကြပါေစကို ဖြင္႔ထားသလုိမ်ိဳးေပါ႔ ။
အဲသလုိမ်ိဳးေပါ႔ ။  ခုကြ်န္ေတာ္ေရးခ်င္တာျပီးပါျပီဗ်ာ ။
ဒီ Cache ကို အခ်ဳပ္ေျပာရရင္ဗ်ာ  ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ရွာေနတဲ႔အရာေတြဟာ တစ္ခ်ိဳး မူရင္းတင္တဲ႔သူက ျပန္ျဖဳတ္လုိက္ေတာ႔ ဖတ္လုိ႔မရေတာ႔ပါ ။ အဲဒီခါက်ရင္ Cache ျဖင္႔ ဖတ္ႏုိင္ေၾကာင္းႏွင္႔
ဝက္ဆုိဒ္အခ်ိဳ႔ကို Sing Up လုပ္စရာမလုိပဲနဲ႔လည္း ဝင္ေရာက္ဖတ္ရႈ႔ရန္ Cache ျဖင္႔ ေက်ာ္ျဖတ္ႏုိင္ေၾကာင္း ဟုတင္ေပးေပးရင္းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္စာကို အဆုံးသတ္ပါတယ္ဗ်ာ ။ အဆင္ေျပၾကမယ္လုိ႔ ေမွ်ာ္လင္႔ပါတယ္ ။ 
ခြန္ေမာင္ပန္

0 comments:

Post a Comment

သင္႔ရဲ႔ အၾကံေပးမႈဟာ ေနာက္စာတစ္ပုဒ္အတြက္ တြန္းအားပဲဗ်ာ။