အထူးဝမ္းနည္းမိျခင္း

5:57 AM ---

          ဘေလာ႔ေန႔ ေက်ာ္သြားျပီ ။ သူမ်ားေရးထားတာေတြေတြ႔ပါရဲ႔ ။ ဘေလာ႔ေန႔ အေၾကာင္းေပါ႔ ။ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ေရးဖုိ႔ အင္အားမရွိပါဘူး ။ဘာလုိ႔ ဆုိေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္က ဘေလာ႔ေရးတာ သိပ္မၾကာေသးဘူး ။ အသိေတြ သိပ္မရွိဘူး ။ တဂ္မယ္႔ လူလည္းမရွိဘူး ။ ေတြးေတြးမိတုိင္း အရမ္းသိမ္ငယ္တယ္ ။ ဘေလာ႔ေတာင္ ဆက္ခ်င္စိတ္မရွိေတာ႔ဘူး  ။ဘေလာ႔အသုိင္းအဝိုင္းမွာ အသိမိတ္ေဆြေတြလည္း သိပ္မရွိပါဘူး ။ မၾကာေတာ႔ပါဘူး ကြ်န္ေတာ္လည္း ေနာက္ထပ္ ဆယ္ရက္ေလာက္ဆုိ December Mgmg ဆုိတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ အြန္လုိင္းမွာ ရွိေတာ႔မွာ မဟုတ္ပါဘူး

 ။ခုေနတဲ႔ ေနရာကေနေနာက္တစ္ေနရာကို ေျပာင္းေတာ႔မွာပဲ ။ တကယ္လုိ႔ မျဖစ္ခဲ႔သည္ ရွိေသာ္ ဆက္ေရးေနဦးပါမယ္ ။  အြန္လုိင္းမွာ ရွိေနဦးမယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းေၾကာက္တဲ႔ အရာတစ္ခုေတာ႔ရွိျပီ ။အခု... ဘယ္သူမွ တဂ္(Tag)တစ္ခုကို စမလုပ္ပါေစနဲ႔လုိ႔ နဲ႔ ဆုေတာင္းေနပါတယ္ ။     ။

                     ခြန္ေမာင္ပန္

0 comments:

Post a Comment

သင္႔ရဲ႔ အၾကံေပးမႈဟာ ေနာက္စာတစ္ပုဒ္အတြက္ တြန္းအားပဲဗ်ာ။