Scribd.com က စာအုပ္ေတြ ေဒါင္းမယ္ဆုိရင္

5:14 AM ---
ကြ်န္ေတာ္ အဲဒီဆုိဒ္က စာအုပ္တစ္အုပ္ကို အရမ္းလုိခ်င္ေနတာေလ .... ဘယ္လုိေဒါင္းေဒါင္း ေဒါင္းလုိ႔မရဘူး အကူညီေတာင္းတာလည္း ဘယ္သူမွလည္း မကူညီဘူး :(
ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ မရရေအာင္ ၾကိဳးစားျပီး ေဒါင္းမွာပါ ။ ဒီနည္းကို ကြ်န္ေတာ္ ေရးျပီးသြားပါျပီ ပထမတစ္ေခါက္... အခု ဒုတိယတစ္ေခါက္ေပါ႔ ။ ပထမတစ္ေခါက္ေရးျပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေဒါင္းတာ ေဒါင္းမရေတာ႔ မရဘူးဆုိျပီး ကြ်န္ေတာ္႔ပုိစ္႔ကို ကြ်န္ေတာ္ဖ်က္ခ်လုိက္တယ္ ။ ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကြန္နက္ရွင္ မေကာင္းလုိ႔မရတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္ ကြန္ေကာင္းေနတုန္း ထပ္ေဒါင္းတာ ရပါတယ္ ။ အဲဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ဒုတိယတစ္ေခါက္ အေနနဲ႔ ထပ္ေရးတာပါ ။ ဗီဒီယုိ တည္းျဖတ္တဲ႔ ပုိစ္႔လည္း ဒီညအျပီးေရးေပးမွာပါ ။ လုိအပ္တာေတြ ရွိရင္ ေမးခ်င္တာေတြရွိရင္လည္း ေမလ္းပုိ႔ေပးပါ ။ ကူညီႏုိင္သေလာက္ ကူညီေပးပါမယ္........

ပထမဆုံး Scribd.com က လိပ္စာ စာအုပ္လင္ခ္႔ရဲ႔ လိပ္စာေပါ႔ ။ ဥပမာ ဒီေနရာကို ဖြင္႔ပါ ။ ကြ်န္ေတာ္ လုိခ်င္ေနတဲ႔ စာအုပ္ေပါ႔ ။ ေဒါင္းျပီးလုိ႔ အဆင္ေျပတယ္ဆုိရင္ အဲဒီစာအုပ္ကို ကြ်န္ေတာ္႔ ေမလ္းထဲကို ပုိ႔ေပးလုိ႔ အဆင္ေျပမယ္႔ သူမ်ားရွိရင္ ပုိ႔ေပးပါလားလုိ႔ decembermgmg1992@gmail.com ပါ ။
အဲဒီစာမ်က္ပြင္႔ျပီ ဆုိတာနဲ႔ Download ကို နိပ္ပါ ။ နားမလည္ပါက ပုံကို ၾကည္႔ပါ ။ အဝါေရာင္ ေနာက္ခံနဲ႔ Download ပါ ။


ျပီးရင္ Download လုပ္ဖုိ႔ နည္းေတြကို သူျပမွာပါ ။ တစ္ခုခု Upload လုပ္ေပးျပီး ေဒါင္းမွာလား ။ ဒါမွမဟုတ္ မင္ဘာ ဝင္ျပီး ေဒါင္းမွာလားေပါ႔ ။ မင္ဘာဝင္တဲ႔ ေစ်းကို ျပထားပါတယ္ ။  ဒါေပမယ္႔ Free နည္းကို သုံးၾကတာေပါ႔ ။ တစ္ခုခုကို Upload လုပ္ၾကတာေပါ႔ ။ Upload Now နိပ္ပါ ။
ျပီးရင္ေတာ႔ အဲဒါမွ Select File မွာ ၾကိဳက္တဲ႔ PDF တစ္ခုခုကို နိပ္လုိက္ပါ။ ျပီးရင္ သူအမွားတစ္ခုခုျပပါလိမ္႔မယ္ ။ ရပါတယ္ ကိစၥမရွိပါဘူး ။
ျပီးရင္ေတာ႔ ေနာက္ဆုတ္လုိက္ပါ ။ အစစာမ်က္ႏွာကိုေပါ႔ ။ အစဝင္တဲ႔ စာမ်က္ႏွာ အထိေပါ႔။ ေနာက္တစ္ေခါက္ Download ကို ထပ္နိပ္လုိက္ပါ ။
 
 ျပီးရင္ေတာ႔ Download လုပ္တဲ႔ Diealog box ေလး တက္လာပါလိမ္႔မယ္ ....

အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ ။ တစ္ခုခု အဆင္မေျပပါက မန္႔သြားပါရန္... ခြန္ေမာင္ပန္

0 comments:

Post a Comment

သင္႔ရဲ႔ အၾကံေပးမႈဟာ ေနာက္စာတစ္ပုဒ္အတြက္ တြန္းအားပဲဗ်ာ။