Hacking ႏွင္႔ ကြ်န္ေတာ္

5:16 AM ---
                 တစ္ခါတစ္ေလ လူေတြက စိတ္ကူးယဥ္တတ္တယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အဲလုိပါပဲ ဟက္ကာရူးတစ္ေယာက္ပါ ။ ဒါေၾကာင္႔ ဘေလာ႔ကို ဖ်က္လုိက္ တင္လုိက္နဲ႔ :)
ျမန္မာဘေလာ႔ဂါေတြမွာ ဒါမ်ိဳးရူးတာကို ေတြ႔ရခဲတယ္ေနာ္ ။ ကြ်န္ေတာ္ အခု ဟက္ကင္းပုိင္းပဲ ေလ႔လာျဖစ္ေတာ႔တယ္ ။ တတ္ေတာ႔ မတတ္ဘူး ။ (ေၾကာက္လုိ႔ဝန္ခံတာလည္း ျဖစ္မယ္ :D )

ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ေလ႔လာျဖစ္ေတာ႔ မလြယ္မွန္းသိလာတယ္ ။ သိလာတဲ႔နဲ႔အမွ် ဟက္ဖုိ႔လည္း မလြယ္ပါဘူး ။ ဒါေၾကာင္႔ ဟက္တတ္ခ်င္တယ္ဆုိတဲ႔ ဟက္ရူးေဘာ္ဒါဝါသနာတူေတြကို မွ်ေပးရတယ္ဆုိဆုိ ။ ဟက္ကင္းရန္ကေန တိမ္းေရွာင္ႏုိင္ရန္ နည္းေတြကို သိသေလာက္ေလး ေရးေပးပါမယ္ ။

ျပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ဝင္စားတာေတြကို ဆက္လက္ေရးပါမည္ ။ Blogging နည္းေတြ ေဆာပ္ဝဲလ္ေတြ Computer တုိလီမုတ္စေတြ Network အေၾကာင္းေတြ Programing အေၾကာင္းေတြကိုလည္း တတ္သလုိလုိလုပ္ျပီး ေရးပါမည္ ။ တတ္ကြ်မ္းသူမ်ား ဟာသတစ္ပုဒ္အျဖစ္ဖတ္ဂႈႏုိင္ေၾကာင္း ၾကိဳတင္အသိေပး ။

ဘာရယ္မဟုတ္ေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ ေတြေဝမႈကို ရပ္ဆုိင္းေစအလုိ႔ငွာ စာဖတ္သူမ်ား သက္ေသခံလွ်က္ ဟက္ကင္းအေၾကာင္းႏွင္႔ ငုတ္ရင္းဝါသနာ ဘေလာ႔ဂါကို ပူးတြဲေရးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း :D

December mgmg

0 comments:

Post a Comment

သင္႔ရဲ႔ အၾကံေပးမႈဟာ ေနာက္စာတစ္ပုဒ္အတြက္ တြန္းအားပဲဗ်ာ။