ကြန္ပ်ဴတာရဲ႔ ရုိးရွင္းေသာ လ်ိဳ႔ဝွက္ခ်က္မ်ား(၂)

7:56 AM ---
           မေန႔ညက သိပ္မအားလုိ႔ ျပီးေအာင္ မေရးလုိက္ရလုိ႔  ဒီေန႔ေတာ႔ မေန႔က က်န္ေနေသးတဲ႔ အဆက္ကို ျပန္ေရးလုိက္ပါသည္ ။ သိျပီးသားေတြလည္းျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္မွာပါ ။ မသိေသးတဲ႔ ကြန္ပ်ဴတာကို စသုံးေနတဲ႔ သူေတြအတြက္ လြယ္လြယ္ကူကူျမန္ျမန္ဆန္ဆန္သုံးႏဳိင္ေအာင္ ရည္ရြယ္ျပီးေရတာပါဗ်ာ ။
        `
       ပထမဆုံး ကြ်န္ေတာ္ေရးျပခ်င္တဲ႔အေၾကာင္းရာကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ေတြ သုံးေနတဲ႔ ေဆာပ္၀ဲလ္ရဲ႔ Shortcut key ေတြ အေၾကာင္းပါ ။ ဘယ္ ေဆာပ္၀ဲလ္မဆုိ အျမဲလုိလုိပါရွိေနတာကို ေတြ႔ရွိရပါတယ္ ။ ဒါေၾကာင္႔မုိ႔ မသိေသးတဲ႔ သူေတြအတြက္ ရည္ရြယ္ကာ ေရးသားတင္ျပရပါေၾကာင္း....
ခု ကြ်န္ေတာ္ သုံးျဖစ္ေနတဲ႔ ဖုိတုိေရွာပ္ကို နမူနာပုံအေနနဲ႔ တင္ျပေပးမွာပါ ။  ကြ်န္ေတာ္ ဒီနည္းကို စေတြ႔ခါစဆုိရင္ ဘယ္ေလာက္ေပ်ာ္လုိက္သလဲ သိလား ။ သူငယ္ခ်င္းေတြ တစ္ေယာက္ျပီးတစ္ေယာက္ကို လုိက္ျပေနေတာ႔တာပဲ မေမာႏုိင္မပန္းႏုိင္နဲ႔ း)


     အဲဒါက ဘာလဲဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္ Mozilla Firefox ကေတြ႔တာပါ ။ ဥပမာ မီးႏူးက File ကို နိပ္လုိက္ရင္ Open တုိ႔ ဘာတို႔ တက္လာတယ္ မဟုတ္လား ။ အဲဒီ Open ေနာက္က ဘာစာသားလဲ... ၾကည္႔ၾကည္႔လုိက္ CTRL + O မဟုတ္လား ။ က်န္တာေတြလည္း အမ်ားၾကီးပဲ ။ က်န္တဲ႔ေဆာပ္၀ဲလ္ေတြလည္း ဒီလုိပါပဲဗ် ။ ဒီလုိဆုိရင္ ကိုယ္သုံးေနက် ေဆာပ္၀ဲလ္ေတြမွာပါတဲ႔ ကီးကို အျမဲတမ္းလုိလုိ ကီးဘုတ္ပဲ သုံးျပီး ေလ႔လာၾကည္႔ပါ ။ ၾကာလာရင္ က်က္စရာမလုိပဲ အလြတ္ရသြားပါလိမ္႔မယ္ ။ 
ကြ်န္ေတာ္ ဘာလုိ႔ ေရွာပ္ကပ္ကီးေတြကို စိတ္၀င္းစားတာလဲဆုိရင္ ေမာက္စ္ကို သုံးတာနဲ႔ ေရွာပ္ကပ္ကီးသုံးတာ အရမ္းကြာျခားလုိ႔ပဲ ။ ေရွာပ္ကပ္ကီးကို သိရင္ လြယ္ကူျမန္ဆန္လြန္းလွလုိ႔ပဲ ။ ေမာက္စ္ဆုိရင္ ရွာရတာနဲ႔ အခ်ိန္ကုန္လွပါတယ္ ။
ဒါေလာက္ဆုိ ကြ်န္ေတာ္ေရးေနတဲ႔ ပုိစ္႔ရဲ႔ ဆုိလုိခ်က္ကို နားလည္ျပီထင္ပါတယ္ဗ်ာ ။
ပုံကို ၾကည္႔လုိက္ပါဦး...

ခု ေနာက္တစ္ခါ ကြ်န္ေတာ္ေရးျပမယ္႔ နည္းကိုေတာ႔ အပုံေတြ မထည္႔ေပးေတာ႔ပါဘူး ။ နားေလာက္သေဘာက္ေလာက္တဲ႔ အေၾကာင္းမုိ႔လုိ႔ပါ ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ေတြ သီခ်င္းေတြ ဓါတ္ပုံေတြက ူးတဲ႔ အခါ မ်ားေသာအားျဖင္႔ CTRL ကို ဖိထားျပီး ေရြးတာမ်ားတယ္ေနာ္ ။ ခု ကြ်န္ေတာ္ေျပာျပခ်င္တာကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ သိတာ မၾကားေသးတဲ႔ ကီးေလးပါ  ။ ဥပမာ တစ္ကေန တစ္ဆယ္ထိကို ၾကိဳက္တယ္ဆုိပါေတာ႔ Select လုပ္မယ္ဆုိရင္လည္း ကို႔လုိ႔ကန္႔လန္႔ျဖစ္ေနတတ္တယ္ ။ အဲလုိဆုိ မပူနဲ႔ ။ မိမိေရြးလုိတဲ႔ ဖုိင္က ၾကားေတြမွာ မလုိတဲ႔ ဖုိင္ရွိမေနဘူးဆုိရင္ေတာ႔ အစဖုိင္ကို Select လုိက္ျပီး Shift ကို နိပ္ထားျပီး မိမိလုိရာ ေအာက္ဆုံး ဖုိင္တစ္ခုကို နိပ္ၾကည္႔လုိက္ပါ ။ ဖုိင္ေတြ တန္းစီေရြးျပီးသားျဖစ္မွာပါ ။ ရုိးရွင္းလြယ္ကူလွပါသည္ ။

         ေနာက္ဆုံးတစ္ပုဒ္အေနနဲ႔ေတာ႔ဗ်ာ ။ ကြ်န္ေတာ္ေရးျပခ်င္တဲ႔ ပုိစ္႔ကေတာ႔ Folder တစ္ခုခုကို ဖြင္႔ျပီး ရွာတဲ႔ အခါမွာေပါ႔ဗ်ာ ။ ဥပမာ ဖုိင္ေတြရႈပ္ေနတယ္ဆုိရင္ေပါ႔ .... ခုကြ်န္ေတာ္ဆုိင္မွာ Folder ေတြ ရႈပ္လွပါတယ္ ။ အဲဒါေၾကာင္႔ ဖုိင္နာမည္ရဲ႔ အစကို အမွတ္ရေအာင္ လုပ္ထားတယ္ ။ ျပီးေတာ႔ ဘယ္လုိရွာရမလဲဆုိတာကေတာ႔ အဲဒီဖုိင္နာမည္ရဲ႔ အစစကားလုံးကို နိပ္လုိက္ရုံပဲဗ်ာ ။ ဥပမာ ကြ်န္ေတာ္က 2011 ဖုိင္ကို ရွာေနတယ္ဆုိပါေတာ႔ အဲဒီမွာ နာမည္ေတြ ရႈပ္ေနလုိ႔ လုိက္ၾကည္႔တာ ၾကာေနမယ္ဆုိရင္ 2 ကို တစ္ခ်က္နိပ္လုိက္တာနဲ႔ 2011 ဆုိတဲ႔ ဖုိင္ကို တန္းေရာက္သြားမွာပါ ။ နာမည္တူေနရင္ေတာ႔ ဆက္တုိက္နိပ္ေပးလုိက္ပါ ။ အဲဒီအစစကားအတုိင္း တစ္ခုျပီးတစ္ခု သူသြားေနလိမ္႔မယ္ ။ 
ဒီေန႔ေတာ႔ ဒီေလာက္နဲ႔ပဲဗ်ာ ။ ေနာက္ေန႔မွ ကြ်န္ေတာ္ (၃)ကို ဆက္ေရးေပးဦးမယ္ဗ်ာ ။  ခြန္ေမာင္ပန္

1 comments:

Post a Comment

သင္႔ရဲ႔ အၾကံေပးမႈဟာ ေနာက္စာတစ္ပုဒ္အတြက္ တြန္းအားပဲဗ်ာ။