Google မွာ လိုခ်င္တဲ႔ စာအုပ္(Ebook)ကို ရွာမယ္

1:15 AM ---

          ကြ်န္ေတာ္႔ဆီမွာ စာအုပ္လာေတာင္းတာနည္း မနည္းပါဘူးဗ်ာ ။ ရွိရင္ ေပးလုိက္တယ္ ။ မရွိရင္လည္း လင္႔ခ္ေလး ဘာေလး ရွာေပးျပီးတယ္ ။ ဒါ႔ေတာ႔ တတ္ႏုိင္သေလာက္ သူတအားလုိအပ္ေပါ႔ဗ်ာ ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း စာေတြေရးေနတယ္ တင္ေနတယ္ေလ ... လုိအပ္တဲ႔စာအုပ္ကို လုိက္ရွာေပးေနရင္ စာခ်ိန္ဘယ္ရွိေတာ႔မွာတုန္း.. ဒါေၾကာင္႔ စာအုပ္ေတြ (Ebook) ကို ရွာခ်င္တယ္ဆုိရင္ Google မွာ လြယ္လြယ္ေလး ရွာရေအာင္ ကြ်န္ေတာ္နည္းလမ္းေပးပါ႔မယ္.. ခုေတြ႔ခုတင္ေပးလုိက္ပါဗ်ာ ။



ျပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာစရာရွိေသးတာ တစ္ခုက... ကြ်န္ေတာ္ စာေတြေန႔တုိင္းလုိလုိေရးျဖစ္ပါတယ္ ။ အဲဒီစာေတြက သူမ်ားအသုံးဝင္လား မဝင္လားေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ မသိ ။ နည္းပညာဆုိရင္ တင္ေပးလုိက္ပါပဲ ေရးလုိက္တာပဲ ။ဒီေန႔ေတာ႔ ျပတုိက္က ကိုထူးဆန္းနဲ႔ စကားေျပာရလုိ႔ ။ သူေျပာျပလုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ အေတြးအျမင္သစ္ေတြရလာခဲ႔ပါတယ္ ။ ရလာသည္႔အားေလ်ာ္စြာ စာဖတ္သူတုိ႔အတြက္ အသုံးဝင္ေသာ စာကိုသာ ေရးျပီးတင္ပါေတာ႔မယ္ ။ ျမန္မာဆုိဒ္ေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ကြ်န္ေတာ္တင္တယ္ေလ.. ျမန္မာက သူငယ္ခ်င္းေတြ သုတရေစမယ္႔ စာကိုသာ တင္ပါ႔မယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္႔ဆုိဒ္မွာ ဆုိရင္ေတာ႔ ဒါေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ ကိုယ္ပုိင္ဆုိေတာ႔ နည္းပညာေတြပါမယ္ သီခ်င္းေတြပါမယ္ စသည္စသည္ေပါ႔ ။ ဒါေပမယ္႔ ဒီျမန္မာဆုိဒ္ေတြမွာေတာ႔ အသုံးဝင္ေစမယ္႔ နည္းပညာတစ္ခုတည္းကုိသာ တင္ေပးမယ္ဗ်ာ ။

  

          ေစာေစာက ကြ်န္ေတာ္ ေျပာသလုိဗ်ာ ။ စာအုပ္ေတြလုိခ်င္တယ္ဆုိပါေတာ႔ အဲဒါကို ရွာမယ္႔နည္းေလးပါ ။ အခု... ကြ်န္ေတာ္က နမူနာတစ္ခုနဲ႔ ရွာျပမယ္ဗ်ာ ။ ဆုိပါေတာ႔ Photoshop စာအုပ္ကို ရွာေနတယ္ ဆုိပါေတာ႔ဗ်ာ .... ပထမဆုံး "dell xps" filetype:pdf  ဒီလုိအရင္ေရးလုိက္ Google မွာ အဲလုိမ်ိဳးေနာ္... အဲဒီစကားလုံးရဲ႔ အဆုံးမွာ ကိုယ္ဘယ္စာအုပ္ကို ရွာေနလဲ.. Photoshop ဆုိလည္း Photoshop ေပါ႔ဗ်ာ ။ ဒါေၾကာင္႔ ဒီလုိေရးရမယ္...

          "dell xps" filetype:pdf Photoshop


 


ပုံကို ၾကည္႔ျပီး နားလည္မယ္ ထင္တယ္ ။ အဲဒီရုိက္ထည္႔ျပီး Enter လုိက္ရင္ေတာ႔ တက္လာတဲ႔ စာေတြက အကုန္လုံး Ebook စာအုပ္ေတြခ်ည္းပဲဗ်ာ ။




ေတြ႔တယ္ မလားဗ်ာ ။ [PDF] နဲ႔ စတာေတြ ခ်ည္းပဲ ။ အဲ႔ဒီအမွတ္အသားေတြက Ebook , PDF , စာအုပ္ေတြရဲ႔ အမွတ္အသားပါဗ်ာ ။ ဒါေတြကို ေဒါင္းလုပ္လုပ္ခ်င္တယ္ဆုိရင္လည္း ဖြင္႔လုိက္တာနဲ႔ ေဒါင္းလုပ္ဖုိ႔ တက္လာပါျပီဗ်ာ ။




 ဒီလုိမ်ိဳး ။ တကယ္လုိ႔ ဆုိင္မွာ သုံးနတယ္ ဆုိရင္ေတာ႔ Ebook ရဲ႔ Link ကို ကူးျပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ ဆုိဒ္မွာ တင္ထားပါတယ္ ။ Reader မရွိဘဲ႔ နဲ႔Online မွာ စာဖတ္လုိ႔တဲ႔ ဆုိဒ္ေတြ ရွိပါတယ္ဗ်ာ ။ အဆင္ေျပၾကမယ္လုိ႔ ေမွ်ာ္လင္႔ပါတယ္ဗ်ာ ။ တစ္စုံတစ္ရာ အဆင္မေျပပါက khunpan258@gmail.com ကို Mail ပုိ႔ျပီး ဆက္သြယ္ႏုိင္ေၾကာင္းပါ ။ သင္သည္ အခ်ိန္ႏွင္႔အမွ်တုိးတက္ေနသူျဖစ္ပါေစ။

                                                  ခြန္ေမာင္ပန္








 

0 comments:

Post a Comment

သင္႔ရဲ႔ အၾကံေပးမႈဟာ ေနာက္စာတစ္ပုဒ္အတြက္ တြန္းအားပဲဗ်ာ။